Under my umbrella

Hey babes,
jag har en sak att bekänna. jag är kär i darin zanyar.
min gamla fjortis-light kärlek har nu väckts till liv på riktigt igen. dethela började på valborg när jag sjöng money for nothing på sing star. redan i första versen kände jag pirret. först trodde jag det berodde på att senaste gången jag sjöng fick ig av min lärare men nej. så var icke fallet!
pirret visade sig va pure loove.
hoppas att min kärlek är besvarad. jag vill ha minst tre små tandställningsbarn som kan samma moves som deras far. om ni glömt hur ett par riktiga darin-party-moves ser ut ta en titt nedan.

Puss Darin från din tovi<3
http://www.youtube.com/watch?v=TbXrFyxFWDw

image24

Kommentarer
Postat av: darin lover

why does it rain ägen juuu!!!!!

2007-05-08 @ 17:06:49
Postat av: darin lover igen

ägerrrrr

2007-05-08 @ 17:07:52
Postat av: Anonym

sveeejt

2007-05-10 @ 17:26:14
Postat av: Anonym

hahaha darin e fett ful

2007-05-10 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback