tuben drama

I kära therealse1 klubben har det en vacker dag diskuterats om barn är majs eller bajs och jag har, efter hemresan på tuben från min kära vän cronja (från att ha tyckt att det är rätt majsigt) bytt till poo-sidan.

varför? här kommer det:  Jag var halvdöd när jag skulle stiga på tunnelbanan efter 3,5 halv timmes sömn och sökte därför upp närmaste sittplats för att hinna med en powernap innan slussen. första bästa möjliga hamnar jag mittemot en gammal dam i 50-års åldern med vad jag förstår hennes barnbarn ~3 år. till en början rätt söt i mina ögon.
tills han säger: du får inte sitta här! det är bara vi som får sitta här.. gå härifrån!
jag ignorerar denna otrevliga lilla sak och försöker återgå till mina powernaps planer.
då säger ungen: titta han somnar, man får inte sova på tunnelbanan. titta, såhär sover han (visar rolig grimas)

inte nog med att lillkillen kallar mig för HAN ,nej nej, han fortsätter visa roliga miner och komentera minsta rörelse. tillslut lät jag bli att blunda för att undvika dessa irreterande oljud. resan fortsätter med pippi långstrump sånger i alla möjliga sorters melodier samt texter kombinerat med näspetning. 

TUR att det finns snälla tanter!


Kommentarer
Postat av: jagharfortinteförlåtitdig,

hahahahha det va det bästa jag hört

2007-05-02 @ 22:27:21
Postat av: sofie

haha ja det va på tiden att du kom till insikt också min vän

2007-05-04 @ 07:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback