möhö

dagens dialog:
sofie: Nu ska jag hoppa in i duschen, för jag har tränat
leo:  Det passar inte dig att säga "jag har tränat."
leo: Du ska klaga, det ligger i din natur.

gårdagens dialog:
jag och tove går och klagar på pollen

sofie:
det är så jävla jobbigt när man vaknar mitt inatten av att man  har typ andnöd och måste gå upp (!), och snyta sig.
tove: JA VET!
sofie: man tar hellre första bästa grej omkring en, typ påslakanet.
tove: haha aa eller hur! och handdukar!
tystnad..
sofie: det roliga är, att jag skojade.

Kommentarer
Postat av: lu

hahaha!!! fätt brao

2007-05-11 @ 17:31:59
Postat av: tovi

haha, är det bara jag som gör så? sofiiie! vad hände med sekretessregeln?! bara undrar!

2007-05-13 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback