UNDERGÅNG utan Tovi?

VAFAN!

Kan jag inte vara borta mer än en och en halv dag innan ni får spuunk på allt som börjar på "H"..?! både HIV, halsfluss, hasch-konsekvenser, hammarby-fasoner, hatkupper, hoe-igheter (mer än vanligt dåraah) och hybirs! whaatta-fuck lixom! (fast i loove you anyway.. typ. *giggle)

Okay att ni saknar mig fett muschos graandeez men heeeeellow, vi ska juh typ träffas imorrn kväll och dricka och rulla runt med grann-grabbsen?! (iallafall Fääähnny och Thai-lee, riktiga hooes!!)

På tal om gull skaanken Fäähnny, vad försöker hon göra? byta gäng? ska hon börja umgås med lärarna eller..? haha, aaaw.. hon och cissi.. är det någon som har chansen att kunna byta upp sig är det vell jag och Sofie som via äktenskap med framtida prästen a.k.a Jesus-boy och billig-i-drift-snyggingen kommer kunna axlerererera i samhällsstegen. (det var ett svårt ord att stava by the waaay.. typ som dyslexlexi.)  typ.

På tal om Sååfy btw.. ta ditt anus och bli riktigt krasslig nångång.. mina voodo-försök fungerade tydligen inte.. fuck asså. några andra tiips darliings? *ticklee, ticklee, cut*

Påtal om voodo.. Saandra-Noo, loove your outfit and blog! såå fetch..! du är en inspiration för oss alla i SE1. Loooove you ääälsklii-pääälskii.. <3

Pussy på er alla från prinsessan Tovi-bovi från landet-sjuk-som-in-i-fucking-helvete-för-länge (-sedan) <3

Kommentarer
Postat av: fashionbysofie

jag är sjuk nu, men gissa vem, som pga av avsaknad av allt som kan kallas liv, är i skolan ändå? matahfakkah

2007-02-23 @ 08:31:12
Postat av: Tovi-bovi

du ääär såååå duktig.. vill du ha tillbaka diplomet eller skaank? ^^jag ska faktiskt oxå till skolan idag en liten stund.. så kan vi leka! XD

2007-02-23 @ 09:18:14
Postat av: Anonym

haha du borde lägga skrivandet på hyllan iallfall tills du kommit ner på jorden ;) PEACE

2007-02-23 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback