Till mina favvo-tjejer!

HEJ! :D
Det blev ju ett litet konstigt farväl idag... skrek ju bak till er, Louise och Sofie,  i bussen ett hehe lite pinsamt "hejdå", hoppas att det inte var någon snygging på bussen, alltid så pinsamt att skrika.. jag menar man vill ju inte vara fjortis!
och fanny några gutta vinkningar, och tove dig hann jag ju knappt säga hej till innan det belv hejdå! Men emma, du har ju varit sjuk..... så sorgligt.
Men tjejer det jag ville säja var att jag kommer att sakna er där uppe... jag skulle ha uttruckt mina känslor och gett er en varsin stor och mysig kram till er... för det är ni faktiskt värda! Nu känns det ju lite konstigt att åka.. utan ett riktigt farväl!
men nu gör jag ju det HEJ DÅ! Jag kommer tänka på er varje dag! Fanny till dig kan jag kolla om det finns något extra billigt knark där uppe!
Tove jag kan kolla om jag hittar någon röd/blondhårig, fräknig, lite töntig kille (gärna med norrländsk dialekt eller?) och kristen eller något änny bättre som ortordox till dig som känner för att bli av med sin oskuld!
Sofie.. dig tänkte jag att du kan få.. hhmmmm... jaa någonting riktigt fetch.. någor som gör att "snyggingen" kommer att tappa hakan när han ser dig... kanske ett par tofflor som är ännu större än hans flickväns, eller en riktigt tunn och urringad klänning som du kan ha utan BH, eller helt enkelt en "snygging-kopia". men jag får se vad jag hittar.. ni vet dem har ju inte riktigt NK däruppe, hahaha...
Louise.. asså dina trosor idag i matsalen. förlåt.. jag vågade inte säja något då.. men HELT FEL! säjer jag bara. jag ska fixa dig något riktigt läckert met tex leopard och spets med massa gulliga krumilurer(så du vet vad som är ut-och in!), och jag menar killarna kommer bara dööööööö om dem får se dig med nya underkläder! ;)
JAA tjejer.. jag vet att ni sitter med hakan ner i knät just nu, men jag kan få detta möjligt för er, jag ska göra mitt bästa ialla fall! :D så himlans tur att ni har mig! :D *känner mig rätt stolt för övrigt*

Tjejer glöm inte bort mig under lovet.. och den där dejten (u know with sar 1:an, så himla fult namn.. men vad ska man göra!?)....
INTE UTAN MIG! asså man kan ju inte bara svika en medlem sådär.. tjejer nej! INTE! kom igen ni kommer ongra er om inte jag är meed, ni behööövvvveeerrr mig, tänk efter nu! och... JAG FÖRLÅTER ER INTE!

Aja.. ska göra mitt bästa för att åka och se trändig ut i backarna, med mina chanel skidor! så himla fina ni måste spana in dem! :) och självklart så ska jag jobba på min charm och slynighet (så inne just nu)!

DARLINGS krya på er mina pinglor och festa inte.. haha skojja FEST JÄRNET NU. (jag lovar om ni bara tror på er själva så kan ni festa utan mig)! Jag ska ta massor av slyniga bilder på mig sen när jag kommer hem och om ni är riktigt snälla så kanske ni får se någon riktigt porrig på mig och min pojkvän!...
SAKNAR ER REDAN! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE /Sandy-Bandy Kisses and misses!

Kommentarer
Postat av: Tovi-bovi

hahaha, tack saaandy. du är sneelast! jag tar vadsomhelst bara han är oskuld! du kan juh packetera honom och skicka paketet på posten lagom till min födelsedag..! *tiips,
puuusssy

2007-02-23 @ 18:20:01
Postat av: Sandy

åh vilken super idé. Då behöver du ju inte vara ensam på din födelsedag! SUPER!
PS. jag kan skicka med någon hott trosa också! DS

2007-02-23 @ 18:32:20
Postat av: Anonym

åååh.. ^^ njaa, det är lungt tack, man kan vell inte ha sex med trosor..? det kallas juh blindsex. *giggle

2007-02-23 @ 18:34:29
Postat av: Anonym

Förlåt mig Sandy, men du och jag är nog dem som minst behövs i supe-tävlingen. Vi är för små och utmobbade helt enkelt! Snyfft!

2007-02-23 @ 21:06:40
Postat av: louiiiiiiiiiiiiise

vadå!? mina trosor ÄR fina! jag lovar!
men det där med klumelurer så man ser vad som är ut och in är super. ååååååååååååååhhhhhh vi kommer typ sitta hemma och gråta hela lovet!! ialla fall jag, din enda RIKTIGA vän (de andra bryr sig inte) jag förväntar mig en stor riktig-vän present tills du kommer hem! LOVE, KISS och bajs

2007-02-23 @ 21:27:05
Postat av: såfi

åh sandra det låter så FETCH!

2007-02-24 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback