sovmorgon = splittrad upphetsning.

hello cutiesar! så super-fantastiskt-underbart att börja efter lunch idag(så slipper vi äta lunch liksom, för man blir ju typ fet av skolmaten, euw, så nazty *spy*), förutom att vi missar att spana in alla hotties (snyggingen, natureboy,jesus/ortodoxboy, scouten osv) men nu ska jag äta ett par äpplen o titta på oc, SÅ spännande juh, MYS!  toodles!
 
P.S dagens outfit!!
vit tee utan ärmar med typ lion på 
svart dress
leggings ( så rätt just nu, + super cozy) 
tog strumpbyxor istället.. så mycket bättre med shoe'sen.
+ en grå zip hood.
tihi så myyyyys *ler*
D.S

/soffancool

Kommentarer
Postat av: fäännnyyy

asså sofie jag ser dej nu... din outfit är ju värsta tacky. EEUUUWWW typ

2007-02-21 @ 13:04:41
Postat av: Anonym

ere bara jag eller luktar det svundsjuka här kanske? *sniffsniff* bara för att du handlar på ÖB!!!!

2007-02-21 @ 13:17:56
Postat av: Anonym

eehh nej. konsum!!!!

2007-02-21 @ 16:24:40
Postat av: Soophie

shhiit, vilken fancy outfitt du har juuu! är de dom där nya legginsen från DKNY? såå cutie jöööö

2007-02-22 @ 10:49:17
Postat av: tosshi at your service.

asså, sofie du är min GUD! jag skulle bara döö om du inte fanns med dina outfits dagligen! bra att du aldrig går naken.

2007-02-24 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback