slutet

Kära medmänniskor + louise. ( är hon ett djur?) EEHHEEEH

tänkte bara säga att jag härmed avsäger mej bekantskapen med er. Jag byter gäng! och ni vet till vilket. De har just godkänt mej så då byter jag ju självklart på direkten???? Jag vet att ni skulle ha gjort samma sak...så ni har ingen rätt å bli sura! I sånnafall så vet vi alla att de skulle bero på avundsjuka. för att jag har kommit någonstans i livet och för att ni sitter kvar där nere i skiten.



HEJJJDÅÅÅ ni är för töntiga för mej (speciellt den där Sofie. För att inte tala om Sandra... ja titta bara på Emma och Tove lixom. NEJ TACK)

// the foreign gangleader F.

ps 1. ni får skaffa en ny ledare
ps 2. gråt inte

Kommentarer
Postat av: såfiiii

assåh varför ljuger du för, som att Dom skulle vilja ha dig? du är ju typ slumpen i vårt gäng liksom..du är bara en bärfis. om nån skulle få komma dit skulle det vara jag.. eller möjligtvis tove..

2007-02-22 @ 20:08:55
Postat av: fisen

vafan! JAAAG Då

2007-02-23 @ 12:27:33
Postat av: Anonym

Fanny för ihelvete... det kan inte sluta så här.. det kan inte det!!!!! vi som har kämpat å kämpat på vårat förhållande för att få det så bra, jag vet att det här inte är vad du vill och jag är övertygad om att du också vet det innerst inne. var ingen loser nu och byt gäng! det går bara inte!! JAG KAN INTE LEVA UTAN DIG!! :'( höhöhöhöhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhöööööööööööööööö jag kommer gråta mig till dööööödddddssssssss.. :( :( hur kan du?

2007-02-23 @ 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback