Sanningen om fredagen

Godafton skaanks.
Som ni trogna följeslagare redan läst i tidigare bloggande så stog det att jag, princess of SE1, the real emo-sofie-wannabeen och klassens ega skämt, efter hasch-fanny har varit sjuk under fredagen.. sanningen är att jag låg nerdrogad och sov i 17 jävla timmar. som kricke brukar säga: "dääh här äh braaa gräjer fröken!". och då syftar jag dock på allergimediciner. inte hubbabubba från jam-jam.

Jag har preciis fått in nya uppgifter om att hoen sofie porrdansade i cafeterian av lycka då jag gått om henne i frånvaro (kan inte ha vart någon vacker syn, hon är juh såå emo..?). men babe! väänta du bara, looking like olinda kommer jag tillbaka för att inta skolbänken! *fanny-garv fast mindre hemskt, fast ändå med det läskiga freeaky fnittret kvar.. typ.. fast emo*

Se ya pussys! /Tovi-bovi

P.s. jag saaaknade era fula trynen idag faktiskt. fast de tankarna ersattes snabbt med kakor. närmare bestämmt 70 st. yummie! ouh fuck. min diet börjar imorrn kom jag på! bara ett äpple om dan! inget mer feett! usch! nej, nu ska jag gå och gossipa lite med en kopp diet-the. såå inne btw..! D.s.

P.s. 2. jag hittade en film som jag och emma verkligen inte vill ska komma ut på nätet men som tydligen har gjort det! fuck asså.. aja, här är den iallfall.. när vi dansar till chicken nudle soup. emmas favoritlåt btw.. och! jag har faktiskt gått ner i vikt sen den där filmen spelades in! loovar! och emma har faktiskt sluutat knarka! där är hon heeelt sjukt pigg lixom!
http://www.youtube.com/watch?v=TMZi78BTRUk

Kommentarer
Postat av: såfi

haha matahfakkah nu leder man visst igen, mohaha btw så är jag besviken på kakätandet, liksom hallå, kom vi inte övernes om at tdet var anorexi o inte bulemi vi skulle ha? så dåligt o svika sådär *ledsen*

2007-02-17 @ 12:14:53
Postat av: Tovi-bovi

Haha, ooomagaasch vilka fina profilbilder vi har fått upp.. och emma-slemma, jag håller med om att rosa är myyycket finare.. såå inte fjortiz lixom.. tillskillnad från sofies blå äckliga emo tema..
pussy

2007-02-19 @ 14:26:50
Postat av: gangleader

kan någon ta bort bilderna?? ta nånting lite oseriösare ANNARS BYTER JAG LÖSENORD moahaha det är faktiskt min coola mejladress. Loosers

2007-02-19 @ 15:14:19
Postat av: Anonym

vilka jäfla bilder?????????

2007-02-19 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback