kvinnor som hatar män

hello fuck- and dickheads!

tänkte upplsya alla om lite hotnews från helgen!

i lördags var jag hemma hos min käre granne jacob på lite mys med de andra grabbarna. fyfan vad röj när vi dansade runt till schlager låtar på (sjunger) svenska favoriter hundraenkommanio, cool! min föredetta vän cronja drack sig redigt full och spydde ner min säng två ggr wohow!!! så jävla mysigt alltså!

Söndags morgonen kunde inte bli bättre, härlig bakis frulle och sen var man redo igen för nästa sväng. jag och my alcoholic bitch till vän (juste, föredetta) drog in till ö-torg där vi åt middag med några andra slynor varav en fyllde år, GRATTIS felizia 14 år! sen vidare till en dö trist fest där vi dränkte besvikelsen i sprit och spraygrädde. ingen skymt av mina saknade se1 schlyyynoor den kvällen heller, VAFAN!!?

måndag
(censurerat)


tack för mig barn! det var ett lärorikt kapitel ur mitt enda, fulla, tragiska, påtända, underbara liv!

"Vi hatar alla som säger att män inte är djur"

Kommentarer
Postat av: tovi

hoooney.. vilken nöt! riksmongo-arnold! men tänk såhär, på torsdag ska du juh få äta tåårta!
och, mitt liv är inte heller så coolt just nu.. ligger hemma hos das ex (som inte är hemma utan tränar till 4) och kollar på top ten PINK och äter grädde. happy-time! och, jag bowlade igår och fick hela 51p.. pinsamt

2007-02-27 @ 10:45:28
Postat av: Anonym

ja han är en nöt, en riktigt jävla stor en! OCh dessutom har han bidragit till att jag helt av egen vilja skrivit ett halv seriöst inlägg i vår blogg, fyyy sjutton! men tovis.. jag tror jag är upptagenpå torsdag :'(!?!?!?

2007-02-27 @ 14:52:48
Postat av: föredetta vän (alcoholic bitch)

på riktigt. tack för att du berättar mitt lif.
angående nöten. den är inte ens värd att knapra på.
de är ju bara pinsamt.
tillåt en fullis att få skratta!

2007-02-28 @ 03:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback