Klamydia-Emma drabbas av inspiration

Jag har typ fetaste bra förslaget på ny gängledare; SEXYEYES! Asså gud vilken bra idé, jag menar  bajs är ju så hett och kiss absolut inne! På tal om Sexyeyes tycker han, liksom smarthead och cutie, att vi små luddiga och rosa sötnosar är skrämmande och vårat gäng alltför svårt att ta sig in i. Bara GUUUD så hemskt!!! Så jag tycker faktist att vi börjar sitta med dessa tre oerhört vackra människor varje lunch, och varför inte ringa dem på helgerna för att höra om det är något på g?! Saknar er nu mina småslynor när jag sitter här i soffan och andas genom respirator - typ. IDAG ÄR DET FREDAG! Ser sååå framemot ännu en fredagkväll hemma med familjen, på spåret och min älskade matteB mattebok!!!
Håll dig undan från drogerna Louise, och Fanny, försök att hålla antalet fest-knull under 7 ikväll!!

Yours sincerly, Emma-Slemma

ps. Tvillingen = Adams tvilling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback