Härliga sovmorgon... (NOT)

Asså sofie.. jag kännde bara att jag var tvungen att berätta för omvärlden min CRAZY morning och min outfit!! Jaa.. vi hade ju somsagt en välldigt låååååååånnnngggg sovmorgon, vilket betyder att man kunde ha en lååååånnnnng och härlig skönhetssömn.
Jag gick upp åt frukost och... SÅG FÖRSKRÄCKLIG UT! Asså shit såhär kan man ju inte se ut om man har fått en så lång skönhetssömn.... vad ska jag ta mig till!?, tänkte jag.
...jaja.. jag åt min frukost och sen var det dags att fixa makeupen, men shhiiittt jag hade ju bara 45 min på mig. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, skrek jag. (min sämsta sida är att jag äter sakta, men jag tycker att det är bra, men nu var det inte bra). Jag hade inget annat val än att börja lägga på maken. (tur att jag är så bra på att smikna mig själv bara, hihi)
Nu var det dags för klädseln... jag prövade och prövade.. ingenting var bra. Men tillslut var det dags att gå.. så jag fick bara dra på mig något (tur bara att jag bara har fina kläder, för då kan jag ju alldrig ha en ful outfit! :D haha).
Men jag är lite besviken på sovmornar bara.. när man har all tid i världen så kan man ju inte komma ful till skolan.. vad ska man säga för utsäkt?? Därför tänker jag bojkotta alla sovmornar!
Vad tycker ni tjejer, om det är någon annan som upplevt samma sak som mig så skicka gärna in och berätta du med! Var inte blyg!
Aja nu finns det väll inget annat att göra än att försöka få dagen så bra som möjligt och lägga det förflutna bakom sig!
Puss puss Älskar er! hihi / Mode-Sandra

Kommentarer
Postat av: fashionbysofie

asså sandra jag förstår sååå va du menar! gud va skönt att någon äntligen säger det, nej till sovmorrnar, hit men inte längre!

2007-02-21 @ 13:27:42
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaha!!! hit men inte längre. JAG MIIIINNS!

2007-02-21 @ 14:22:44
Postat av: Sandy

asså tjejer.. vi borde starta en klubb.. "Hit men inte längre" klubb och börja engagera oss lite (så fetch), göra reklan så flera vill vara med och sen starta demonstrationer mm. så himla bra tjejer! ;)

2007-02-23 @ 18:28:00
Postat av: Tovi-bovi

vad ska vi säga "hit men inte längre" för då gullis? typ cissis närvaro?!

2007-02-23 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback