Ensammen

Som planerat hade vi vikarie idag på Cecilias lektioner (svenska och engelska) så därför bestämde sig tydligen aaaalla mina vänner för att skolka? Snyft!! Tove pallrade sig dit med feber och Angelina-läppar men var tvungen att dra sig tillbaka. Så då satt jag där, ensammast i världen, och grät i cafeterian. (Försökte få snygg-tvillingen att titta lite på mig, enligt min och Sofies främsta raggningstips; gråt! Ger dig de där härligt svullna och rödsprängda ögonen och vilken kille tänder inte på lite mascara ppå kinderna? Jag menar, svart är ju bara sååå inne!)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: sofo

okejrå lite synd är det väl om dig då.. (men lite kul att jag får närvaro o inte du nu) vem är snyggtvillingen? min snyggings "tvilling"?

2007-02-22 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback