Dagens skämt

Hey ladies and bros.

jag håller på och över inför retoriken genom att dra lite skämt för porret Såfi.. och tro det eller ej men ett skämt gick faktiskt typ nästan hem! det har aldrig hänt förut att nån annan förutom jag har fnissat åt det jag säger.. skumt lixom, jag är juh humorn personifierad! va bene..! här är skämtet, copy rights ala vigge.

Det går in en cowboy på en bar i Texas.Vid baren står en annan kille med kuken i en skål med cashew-nötter. Cowboyen blir så chockad att han skriker: "are you fucking nuts?!"

*fNiZz*

Såfi, btw. loove your stylingtips.. ska försöka få till den där extravalken ut på kanterna idag när jag träffar das ex. han kommer såå vilja ha mig tillbaka! riight! JKKBM!

Yours troga modenörd och skämtare.. /Bovi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback