Tänk om!

Hallå i jul-stöket! :D hihi

Imorgon är det avslutning och vi är alla ÖVERLYCKLIGA att vi har klarat av hälften av tiden på Nacka Gymnasium! Jipppppiiiiie! :) och den har varit fylld med roliga saker också! Jipppppppiiiiee! Ännu bättre!

Men hurrni tjejer.. jag har tänkt på en sak! Alla har blivit så slyniga på sissta tiden; jaa, det största exemplet nu är ju ems, louise kankse bara är lite slynig nu för tiden.. men det återstår att se nu när lovet kommer, tovi kör sitt vanliga race med "va?? han stöter verkligen inte på mig! HIHI" och fanny är också slynig har vi fått höra.. men bara inför sin pojkvän.. eller nej, hon råkade ju visa m***n på en fest för nån vecka sedan, sofie behöver vi inte ta upp hon är bara lagom slynig, på ett cooolt sätt lixom!!! och jag har väll också gjort några saker..  så jag har tänkt lite och tycker att vi ska ändra lite på våran image!! ;) ;) eller jag kan komma med ett tips ialla fall!!!! :D :D :D

Framöver tänker jag bara ha: du är så himla snygg-jag är jätte kåt-titanic pirr sex!!!!!!!! Vad tycks!? haha jag ser verkligen fram emot det!!!! :D

(haha bara det jag ville säga! ;) jag är sååååå busig!)

<3<3<3<3<3 ses imorgon! :D love ya alll schlyns of se2! wohoooooooooow!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, oj jag tänkte: "jag skriver inte vem det är som har skrivit det här inlägget", ni vet//love sandy

...men så kom jag på att jag har nämnt alla er förutom mig och skrivit jag!! haha så då vet man ju vem jag är ändå!! so stupid of me!

2007-12-20 @ 23:33:31
Postat av: Lusifer

hahah!
men hallå vi har ju faktiskt kommit överens om att det just skulle vara ett nyårslöfte, ligga mera och med flera? eller är det bara jag som ingivit det löftet?? anyway, god jul alla snoppsugare! vi sammanstrålar snart på jullovet eller hur! ,ppppuuusss

2007-12-23 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback