4 útrikes

Nyår. yeees gullet its the fusching nueve navidad! jag hatar att ge nyårslöften men nu bara måste jag. its panik!
Om jag bryter nån av dessa. snälla, kränk mig tills jag kommer på banan igen!


  • Gå ner dumma knäckkilona jag erövrade under några dar på sofflocket.
  • Acceptera viktors kärlek till jessica alba. OBS!
  • Orka raka benen (och muttan) iallafall nån gång varannan vecka.
  • Sluta fylleragga och intyga att jag är singel på dumma fester.!

Babys! tack för mig. vi syns snart. och ta det lungt för tusans makaroner!
Aufwiedersehn bis dann eder lieben tovi<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah! klockrent

2008-01-01 @ 13:02:32
Postat av: Anonym

det var då de bästa nyårslöften jag sett! får jag låna nr 1 och 4? har ju inte firrat några egna iår men du kan få tillbaka dem sen när jag är färdig!

tänkte bara förkalra nr 4; cronja har lovat att ta med en thaiman hem till mig. jag heter numera thailou chi sang huy emterfors

2008-01-02 @ 01:20:17
Postat av: tovi

haha! åfcourse you can.

2008-01-02 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback