Teddy my man

Heey mina babes!
vilka jävla bajsdar onsdag, torsdag, fredag och lördag har varit. självklart har det haft sina ljusa stunder typ som den underbara tjejmiddan hos überkåta chichuauan Sandy-pandy. men asså jaaa. som tjej får man juh bara göra det enda rätta, skylla allt på det manliga könet. girl-påwer som mami så käckt brukar säga.

påtal om höjdpunkter bland mina emo-sean-paul-stunder så måååste jag berätta om nya höjdarprogrammet Snygg Naken. asså, hahahaha..! jag och papi satt och kollade och jag började nästan gråta av garv. inte bara för att det var überroligt utan också för att papi skrattade så mycket att han nästan satte sina nikotingummin i halsen. vilken syn. hihi.
men back to the programmet! asså hela grejen går ut på att en tjockis med skitdåligt självförtroende ska få "göras om" av en skitporrig manlig programledare, Teddy, som hela tiden tallar på tjejen som sedan plåtas naken och blir glad och snygg.
hahaha! asså programledaren är såå skön! äkta pervo! han står precis bakom och gnuggar sig mot tjejen och bah: "nääjhmen Lina, så fiiiin du blääv i de där vinröda stringen jag bad dig prova. åååh. mmm.. å kolla tuttarna! *talla, talla. mmm.. så snygg du är gumman! yeah!." hahaha.. TV när den är som bäst!

Missa inte nästa avsnitt! *tips!

/Tovi, snygg naken. (p.s. Teddy är till vänster.) pudding!

image20

Kommentarer
Postat av: Li

hahaha!!! åh vad jag håller med dig. inte nog med att teddy är stekhet!
jag tycker vi utnämner honom till therealse1.ts sexigaste man! gööörrr

2007-04-22 @ 20:43:52
Postat av: Wini-poo

guuuud va gulliga nii äär

2007-04-24 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback