Pass på - diadem!

Hey babes,
nu blir jag lite smått orolig. är det en ny auktion på mig ute på nätet?! haha, jag är faktiskt inte singel för tillfället även fast MÅNGA hoppas det. Ems, du är en av dom. alla vet det, inget att förneka. 

Allt som stod här tidigare om fashionboy är nu RADERAT: ersätts med: "fett phjeuw för att det är över"  

Peace, love and viggy-boy<3 /eran Tovi

P.s. jag äälskar fähn kommentar om fotbollsmatcherna: "okay för att dom är utland.. men dom är fan mer utland!!"
P.s. 2 jag ska ut och springa idag.. så man blir av med träningsvärken från stallet.. emma hint hint*
P.s. 3. GRATTIS FÄHN! du är nu officiellt en rik-ti hoe och välkommen till gänget. haha.. pööti

my love etfer tighty och jesus-boy
image18

Kommentarer
Postat av: Fähn, Lou, Ems, Sandy & Såfi

shiat, viktor är så jävla snygg! tove, förlåt oss. vi ska sluta tönta oss om erat förhållande.
tovi, du är förövrigt mycket coolare än alla oss!
love<3

2007-04-13 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback