ost och skink smörgås

Idag måste vara i särklass den tråkigaste dagen i allas våra liv. Min var minst sagt dålig redan från start då jag försov mig. I helgens trabalder lyckades jag öl-skada min kära mobiltelfon och får därför infinna mig i att använda min gamla, gamla, jätte gamla mobil (nokia 3510) som jag absolut inte rekomenderar som väckarklocka. När jag väl kom till skolan, två lektioner senare, var det dags för lunch och det serverades något i stil med fiskbullar, något som inte faller mig i smaken så jag lät bli att ens gå till matsalen. Istället letade jag upp min syster (som jag förövrigt redan letat efter hela morgonen men inte hittat då hon har en tendens att stänga av sin förbannade telefon) och så traskade vi hem till oskar där vi åt smörgåsar i mängder + några undangömda kakor vi lyckades hitta. Mätta och belåtna somnade vi i soffan tills mr orvar kom hem. slut

kvällen bjuder på träning i skärholmen! 1½ timmes buss- samt tunnelbanefärd, hurraa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback