NOT JUMPING*

Dagens kommentar (som troligtvis förgyllde fler personers dag än enbart min)

"(stööön) visst är det väl härligt med lite morgon-mingel"  - dessa kloka ord kom från ingen mindre än skolbusschauffören, I like!

en annan rolig sak som hände på bussen, eller rättare sagt Utanför bussen imorse,var att en goth-kille sprang till bussen i en väldans fart, och inte nog med att det är kul att se folk springa för livet till bussen, utan han ramlar platt på magen också. sen reste han sig upp, låtsades som ingenting o fortsatte gå mot bussen och vad mer kan jag tillägga förutom att skadeglädje är den enda sanna glädjen, hähä.

Förtillfället går jag runt ensam i mitt förtjusande radhus och ser ut som en liten rastawoman för jag har  allt hår på bakhuvet instoppat i en mössa (för de ser ut som sheat) har på mig trasiga (läs älskade) utgåda jeans, + lyssnar på Desmon dekker. men snart må jag göra mig iordning för det vankas tjejmiddag hos ingen mindre än sandra ikväll. 10 tjejer och hennes bror verkar det bestämt som det blir, så jag vet inte riktigt om han kommer skratta eller gråta. Jag kan behöva muntras upp lite när det idag slog mig brutalt att seriefiguren, jerry och nature-boy kommer sluta om inte länge, då har jag bara en liten kotte kvar, mood: apathetic, my life is spiralling downward. *cut cut*


Förövrigt slog det mig att emma inte gör näsor på sina gölliga paint gubbar, det är lite freaky.


/sofhoe

Kommentarer
Postat av: Picasso

haha men fuck, vet du hur komplicerat det skulle vara liksom. hur skulle toves paintnäsa se ut liksom?!

p.s. du är fin som du är buddha

2007-04-21 @ 01:27:45
Postat av: Anonym

skumt det där med näsorna

2007-04-21 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback