Jag hatar LOST, saaajk!

Okay, ett fort men VIKTIGT inlägg! (ska åka till vigge-booy och inte ha sex)
För typ feeem minuter sen hände det sjukaste. Hurley från LOST knackade på min dörr och ville säja garageuppfartsstenar! jag svär på abdullas kebab att det var han för han snackade engliiisch dessutom!
jag blev så chockad att när han frågade om mina parents "was at home?" svarade jag att: "i dont know but i will go to town soon so we will see. ?!?!" haha, jag äär säämst.!
sen när Hurley gick så sprang jag till telefonen och ringde vigge, han blev lite sur för nu vet vi juh att Hurley klarade sig ifrån LOST ön och istället flyttade till Sverige för att sälja garageuppfartsstenar.. Säämst. nu kan man juh lika gärna sluta kolla.. fast nej man vill juh ser Sawyer, såå het..! <3

En tanke slog miig!!! tänk om jag är med i LOST sen!? när dom följer Hurley asså. naaaajs, får hela världen see mig i bara trosor och linne!! BOKA TV:N REDAN NU! 

Puss babes, /Tovi                                  
Hurley, the BIG love from LOST (pöötii)
image13

Kommentarer
Postat av: lisen

(haha) shit, då kanske man ska börja följa lost redan nu då och bojkotta oc skiten. jag vill såååå se toviboy i linne och trosor.. har hon snopp eller inte, det är frågan!!

2007-04-01 @ 18:35:16
Postat av: Anonym

tove? va du möjligtvis på en fest i björknäs i lördags?

2007-04-03 @ 12:19:57
Postat av: tovi-boy

jo det var jag. vem är du busi?

2007-04-03 @ 18:57:59
Postat av: Anonym

okej! jag vet inte om du kommer ihåg mig, men jag heter simon, några tyckte att jag såg ut som snook-danne! haha.. men du var iaf en väldigt attraktiv tjej! ;)

2007-04-03 @ 20:45:07
Postat av: Anonym

förresten du har ingen pa eller så?

2007-04-03 @ 20:45:30
Postat av: tovi-boy

hahaha, jag kommer inte ihåg någon snook. tack iallafall, var det du som sa att jag var snygg i slussen?
min coola pa är nostalgitove

2007-04-03 @ 22:01:02
Postat av: sofie

känns som att tove skamlöst flirtar i bloggen, kattigt. men vad sägger viggely? :O

2007-04-04 @ 13:22:44
Postat av: tovi-boy

oouh mama! jag flirtar inte alls! hihi, och viggy läser inte vår blogg, han tycker den är fånig.

2007-04-04 @ 16:46:32
Postat av: johanna

whaaat? ^^,.

Postat av: johanna

whaaat? ^^,.

2007-04-10 @ 19:34:56
URL: http://po0sh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback