Hopp om hopp och EtT FoTo GeR MiNnEn

utdrag från dagboken 2002. hör och häpna men det är faktiskt vår loverboy tajtis det handlar om.

"Äntligen på flera veckor svarar chrisse på "ett" av mina mejl. Jag har inte tänkt mycket på vem jag är kär i, LR
det har jag nog *he* MEN iallafall så fick mikael sin skolkatalog igår. tajtis* går i samma skola som micke och gissa vad jag gjorde. letade upp tajtis, och där va han. åååh jag längtar tills jag får träffa honom. 
ÄLSKAR TAJTIS (tror jag) jag är nog kär i honom i alla fall. Älskar är väll lite överdrivet. puss på tajtis "
 
" tajtis* är snäll och han är jätte snygg överkropp (såg det på lägret) och han e söt när han har badat för hans frilla lägger sig så snyggt då. pözz på tajtis*"



Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA så gullig.
Det kankse är han som ditt hjäta söker nu.. ;)

2007-04-24 @ 16:46:39
Postat av: c

HAHHAHAHHA

2007-04-24 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback