En liten krydda på tillvaron

Kära vänner!
Jag som alltid har velat vara "a nice girl", som aldrig talar illa om någon.
Jag har alltid tänkt att jag aldrig någonsin vill skaffa mig fiender (med flit ialla fall). Ja.. nu får vi ju se hur det går med det.!!!
För nu har jag fan tröttnat på att vara den ENDA som aldrig har snackat skit om en viss blondin, vars liv verkar gå ut på att få mig att må dåligt, skryta om alla hennes tillgångar och att ständigt ha en pojkvän vid sin sida.
Jag nämner inget namn men jag tror att dem flesta vet vem det är jag talar om, redan vid det här laget.
Jag träffade denna lilla dam i lördags och det var då som jag insåg att det var sissta droppen! NU MÅSTE DET UT!

Tjejer jag har funnit en ny SKANK att döpa om!

Jag kommer till skolan imorgon och då hoppas jag att ni har fullt av förslag redo.
Om du möjlivtvis är någon annan än Fhänny, Såfi, Lulu, Bovi eller Emma så kan du gärna dela med dig av förslag! =)

(Vad finns det för skäl att vara otrevlig mot en liten söt tjej som jag om jag inte har gjort något ont mot dig, men nu har du så... THE BATTLE IS ON!)
Ha, har alltid velat vara med om en riktig cat-fight!!!!!!=)

Love
your Sandra!


Kommentarer
Postat av: tovi-boy

haha, gullet. varför inte kalla henne för det hon är döpt till; slyn-sara. elakt att ge öknamn juh. :) puuussy!

2007-04-24 @ 22:10:31
Postat av: sandra

nej men guud.. det kan vi ju inte alla kommer ju fatta vårat kod namn då juh!!!!!!!!!!

2007-04-25 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback